RÅD TIL ANDRE MOBBE OFFER

Jeg starter min dag med min rutine står foran spejlet kilder mine kinder så jeg automatisk smiler.Det virker faktisk har aldrig fortalt nogle hvad min ene mærkelig rutine er men det kan i læse om nu, derefter ligger jeg min dags make-up også gør Jeg mig klar til en gå tur ud for at fange nogle pokemon så jeg kan blive morgen frisk. det gør jeg hver eneste dag så i kan nok se at jeg er et aktiv menneske. tjekker imellem tiden Instagram facebook og snapchat nogle gange svare jeg mine følgere venner og veninder samt familie når jeg sætter tid af til det, vil ønske at jeg altid kan slippe hvad jeg laver og bruge mere tid på at svare jer, Er glad for at mange af jer kan sætte jer ind i min situation når man er en offentligt person som jeg er. har jeg mange ting jeg skal nå og man kan ikke nå alt på en hel dag,


siger til mig selv rom blev ikke bygget på en dag. der skal mange dage til for at opnå det man drømmer om, Har jeg en elendig dag hvor folk pisser mig af sætter jeg mig til at se sjove videoer på Youtube. Jeg vil lyve hvis jeg skrev at mit liv ser fantastisk ud, det gør det ikke folk har altid en mening om hvad jeg deler ud af mig og hvad jeg skriver om. de har altid et problem med at jeg ikke kan sætte kommaer og punktummer, de rigtige steder, og hvad jeg skriver som det falder mig naturligt ind Jeg oplever tit folk går meget over stregen over snapchat sender unge fyre nøgen billeder af deres pik til mig, hvorfor er det så vigtigt at jeg skal modtage et grænseoverskreden billede det er noget man skal beholde for sig selv. så er der de typer som hele tiden skal vise sig og svine mig til, Jeg har selv valgt at leve et liv som en offentlig person Jeg har ikke valgt at folk skal mobbe mig og glo ondskabsfuldt på mig som om at jeg er et dyr som står til pynt, der er også mange som kan lide mig som jeg er. Og det gør mig så glad at se at der faktisk er flest af mennesker som godt kan lide mig. det viser at der findes mange gode og kærlige mennesker man skal bare vise dem tillid og at man sætter stor pris for den person de er. bare ved at vise dem at man er åben for at lære dem at kende beviser meget om en, end om dem som afviser en,


Jeg er måske ikke den kønneste pige jeg har lært at man skal tænke på det indre og skide på hvad andre mener om dig, du ved bedst selv at du er et smukt menneske som skal springe ud som den mest smilende person giv dem som mobber dig et chok gør det modsatte hvad de gør find en fritids interesse som finder smilet frem i dig, byg din facade op så Mobberne ikke kan få en sejre over at se dine grædende øjne vis dem at du er en fighter og at du når længere i livet end dem, vis kamp gejst og selvtillid. Det er dig som er god nok som du er du har hele dit liv foran dig jeg er nok ikke verdens bedste til at give råd til folk som bliver mobbet alligevel sidder jeg klokken 23.55 og skriver mit hudløs ærlig indlæg med mine råd og erfaring fra da jeg gik i skole. hvordan jeg klaret mig i skolen, for at undgå at mobberne kunne få en sejre. hvis det virkelig var så slemt gik jeg et sted hen hvor jeg vidste ingen så mine grædende øjne skjulte så man ikke kunne se at jeg havde grædt.begyndte så at kilde mine kinder så jeg i dette øjeblik kunne smile og tænke på de gode ting jeg skulle når jeg havde fri for skole, først i slutning af 6 klasse fortalte jeg mine forældre alle detaljer hvem som mobbet mig og hvad de sagde og gjort imod mig, så forstod mine forældre mig bedre der blev taget hånd om problemet det hjalp i en dag. også startet det forfra Jeg er personligt glad for at jeg sagde det til mine forældre den gang blev taget ud af skolen fik hjemundervisning hellere det end at skulle stå til ansigt til mobberne i hele skole året. det magtet jeg ikke.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

SET, LYTTET, KLIKKET, LÆST

Spis din by med Byhøst

De nye influencers