Botox til Mænd

Botox som rynkebehandling – 

Jeg skammer mig ikke over det; jeg er blevet ældre og det kan tydeligt ses.  Små rynker har invaderet mit ansigt og jeg er så småt begyndt at ligne en udtørret sø.  Øjnene, panden og kinderne ser ikke så friske ud som de engang har gjort.  Så nævnte en af mine veninder at mænd jo sagtens kunne få en hurtig og forholdsvis billig botox behandling til at fjerne de værste rynker.
Normalt er jeg ikke typen til at være så forfængelig, men når man er 50 år gammel og stadig single må man vel gøre hvad man kan for at holde udseendet nogenlunde præsentabelt.

Botox Virker For Mænd –

Der er mange skrækhistorier om hvor smertefuld en botox behandling kan være, men tingene har heldigvis ændret sig meget de sidste 10-15 år.  Medicinal industrien er blevet bedre, nålene er tyndere, og en botox behandling er også blevet billigere nu end for bare et par år siden.  Botox er ligeså effektivt for mænd som det er for kvinder.

Jeg Prøvede En Botox Behandling – 

Efter jeg havde læst lidt om Botox valgte jeg at bestille en tid hos en velkendt klinik.  Tiden var hurtigt bestilt, og et par uger efter mødte jeg op for at få min behandling.  Der var en hurtig diskussion omkring hvilke dele af mit ansigt jeg kunne tænke at få ordnet, og så blev jeg lagt under lampen.  Det hele tog mindre end en time og gav mig ikke mere ubehag end et almindeligt besøg til tandlægen.
Jeg kunne se resultaltet i spejlet næsten med det samme – rynkerne på næsen var næsten ikke til at se.  Jeg føler mig yngre og friskere og det eneste der skulle til var bare en lille botox behandling.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

SET, LYTTET, KLIKKET, LÆST

Spis din by med Byhøst

De nye influencers