5 TING JEG OPLEVER

Nu til dags tror folk at man lever på den lyserøde sky når man er en Offentlig person. sorry må skuffe jer, læs med så kan du læse hvad jeg oplever på nettet og i den virkelig verden, måske kan andre offentlig personer genkende de oplevelser som jeg selv er gået igennem.
1. Når folk tager sine venner for at gøre grin med hvad man deler med ens følgere, når man bare prøver at være sig selv og de så sidder og græder af grin af en, man har luret dem, hvor man sletter deres kommentar bagefter,

2. Det som jeg også oplever faktisk kun over nettet, hvor folk skriver truende kommentar Og private beskeder med ret grove trusler imod mig. de har åbenbart et problem med den måde jeg går imod Mobning og forsvare andre mobbe offer på. Jeg kender ikke de her mennesker bag de trusler og bag alle de hadefulde beskeder som folk sender til mig, De kender heller ikke mig privat. det er så nemt og tro at man kender mig, når det kun er mig og min Familie som kender mig 100%

3. Jeg har måtte skifte nyt mobil nummer for at slippe af med folk som kimer med ned med at lave telefon fis med mig, Nogle piger som udgiver sig for at være kendte mennesker, bare for at komme i snak med mig. Så mit nummer har kun få som jeg stoler på, Jeg lever et skjult liv som ingen ville forstå hvorfor jeg lever det liv som jeg gør, først når de selv oplever de samme ting som jeg gør ville de forstå Hvorfor mit liv er som det er,

4. det er ret ubehageligt når folk udstiller mig i grupper med mange unge mennesker hvor de skriver ret grove kommentar og forstår virkelig ikke den måde den Unge generation er blevet til. har de virkelig ingen Empati og følelser for andre mennesker som har gået igennem et helvede til liv. der bliver delt billeder af mig hvor jeg var 13 år den gang havde jeg en drøm om at blive model. folk i Offensimmentum har i Ikke det dårligt over at være så offensiv imod dem i Udstiller og laver jokes med. I burde virkelig skamme jer og har i ikke dårlig samvittighed over at ødelægge mit liv og andres unge piger og drenges liv,

5. Jeg er en gang blevet overfaldet af en pige på åben gade. hvor ingen hjalp overhovedet. må selv komme fri og skynde mig hjem i sikkerhed. Hvad sker der lige for nogle mennesker i Dagens Danmark mange mangler virkelig pli og Empati Det er ingen gang løgn. vi burde sprede en masse næste kærlighed og vise den unge Generation hvad man kommer længst med, end at rakke ned og true folk. man ingen gang kender. eller at overfalde fremmede mennesker. Hvorfor være så onde over nettet og i det virkelig liv. spred kærlighed og Søde komplimenter det smil noget mere, det vil klæde alle Det er sådan oplevelser man oplever når man er en Offentlig person som jeg og mange kendte mennesker er, Vil i unge mennesker virkelig leve sådan et liv!!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

SET, LYTTET, KLIKKET, LÆST

Spis din by med Byhøst

De nye influencers