Bellakvarter: Mere København. Mere Karakter.

Jeg var med fra start til slut som researcher og tekstforfatter i planlægningen og eksekveringen af markedsføringesmaterialerne for projektbyggeriet Bellakvarter på Amager i København. Jeg sad desuden med ved kundemøder, og rådgav blandt andet kunden om strategisk brug af bloggere og sociale medier i forbindelse med markedsføringen af projektet.
Undervejs i projektet forestod jeg indledningsvist research samt indkøb og dialog med mulige bidragydere. I et tæt samarbejde med AD’eren Tine Lautrup og reklamebureauet Minuskels grafikere og projektledere var jeg derefter involveret i udfærdigelsen af den coffee table book, som du kan se øverst. Her var jeg eksempelvis med til at udvikle et bykort, læse korrektur og give feedback på layout. Sidst men ikke mindst bidrog jeg også med flere artikler og tekster. To af dem kan du læse her:

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

SET, LYTTET, KLIKKET, LÆST

Spis din by med Byhøst

De nye influencers