HYLDER ALLE JER SOM STØTTER MIG

Jeg er Evigt taknemlig for alt den Støtte og Næste kærlighed folk giver mig. Kan først se nu at det er spild af tid at svare De Negative Haters. I mine øjne bliver de aldrig en del af mit liv, Der er flere som støtter mig end at der er Haters. Jeg ville kunne skrive en hel bog og fortælle hver lille historie om mit liv. Og dele ud af de støttende beskeder folk skriver til mig. Mit hjerte bliver virkelig varmt Tusind tak fordi i tænker på hvordan jeg har det. I bruger tid på at sende jeres kærlighed ud til mig. nu er det min tur til at sprede kærlighed og Positivitet I er med til at Fjerne alt det Negative fra mit liv. Så Jeg får den følelse at det ikke mig som den er galt med Men dem som har noget imod mig. Hver dag læser jeg alle jeres støttende beskeder det giver mig håb og Motivation til at blive ved med at være mig selv, Selvom at der er mennesker som har delte meninger om mig. Vil det Positive altid vinde over det Negative, Tusind tak fordi i tænker på mig I alle støttende mennesker har et Hjerte lavet af guld. 😘😘😘 Håber at dette indlæg går lige i hjertet på de rigtige mennesker som står bag hver og en Støttende besked 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

SET, LYTTET, KLIKKET, LÆST

Spis din by med Byhøst

De nye influencers