Menneskerne er søde

Jeg var inde og besøge den dejlige ø igår, eller nok nærmere det der er " tilbage" af den!
Menneskerne er søde, og smilende og glade intet med det, men jeg må indrømme at den atmosfærer Christiania er kendt for, er pr. DD. forsvundet.
Jeg tror jeg har været på Christiania sammenlagt 5-6 gange i hele livet, så jeg fik mig min rundt tur, og fik endelig oplevet det man kun hører om, nemlig en lille del af landsbyen!
Jeg blev meget betaget og synes det var spændende, og jeg blev hurtig overbevist om at jeg var turist og ude og se Danmark, hvor det er bedst...

Jeg er ikke i tvivl om at dette er et lille lukket samfund, og en sød bekendt fortalte mig gode historier, samt en god rundtur sådan daHa ha...

Øhhh her begynder at lugte af hestelort , så tror vi skal gå tilbage!
Rundturen var sjov, og elskede landsby delen og kunne sagtens bruge flere timer, for at nærstudere og få udvidet horisonten omkring landsby livet .. Ikke fordi jeg er nysgerrig og skal stikke næsen i alt, men jeg var oprigtig meget betaget af kulturen...

Da vi sad ind på Nemo Land, kigget jeg meget rundt og lagde mærke til mange forskellige mennesker, og hvordan de opførte sig!

I gamle dag, var det roligt, afslappende samt glade stunder / sammenhold. ALLE SNAKKET MED HINANDEN!
Idag , er ungdommen noget anderledes! Larmende , højt råbene, kliker og ingen taler med hinanden dårligt :/.
Jeg er lidt skuffet over at se , hvordan Danmarks fristed er begyndt at vende, dog næste gang, tager jeg en hel dag derinde i dagtimerne, og får set mig mere omkring. Jeg er ikke opgivende, og den "gamle" atmosfære må være derinde et sted!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

SET, LYTTET, KLIKKET, LÆST

Spis din by med Byhøst

De nye influencers