SÅDAN VIL JEG BEKÆMPE MIN ANGST!

Følelsen af at Jeg springer ud i Udfordringer som jeg Ikke selv turde da Jeg var En lille pige. Se mig Idag kan jeg rejse med tog på 13 minutter. En dag kan Jeg rejse længere hvis bare Jeg fortsat lære at tage toget noget ofte selv. Hvis jeg selv skal noget, Jeg kan med stolthed vise Min Angst Et andet ansigt en Glad smilende pige som bekæmper sin Angst. Det er Ikke kun Dårlige ting man oplever når man Rejser med tog. Idag hjalp en ung kvinde mig med hvad tog Spor jeg skulle over på, for at tage med det rigtige tog. Jeg mødte også en sur mand i toget, Han skældte mig ud Hvor jeg bare Smilte til ham for at sige jeg Smil ikke vær sur. Min og andre mennesker i toget skal Ikke have ødelagt vores dag!!   

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

SET, LYTTET, KLIKKET, LÆST

Spis din by med Byhøst

De nye influencers